15/12-22 Juleafslutning

• af

Det er en fornøjelse når medlemmerne bakker så talrigt op om aktiviteter, at vi ikke kan være i klublokalet men har været nødt til at booke lokalerne ved siden af klubbens.

Årets klubmestre i det samlede pointresultat blev.
Monochrome –
1) Jan von Deyen
2) Lønning Christoffersen
3) Ole Lauritzen

Farve-
1) Leif Beske
2) Hans Chr. Nielsen
3) Ruth Duggen

Den traditionelle rafleleg var afløst af en stllingtagen til hændelser af forskellig art.
Et nyt friskt pust hvor er blev givet og taget indtil legen sluttede og pakkerne kunne åbnes.

Dommer – Lars Voss Jacobsen fra Kettinge.

Et at de øjeblikke, der ventes på er når årets fotograf skal findes, og det er den hvis billede står tilbage når der tages ned fra “tavlen” – Der er ikke nogen rækkefølge idet der tages ned i tilfældig orden – men det billede der bliver på tavlen er det billede som dommeren synes bedst om, og som hvor autor modtager pokalen som den der har taget “årets billede”

Leif Beske – Årets bllede2022

Vinderne af “årets billede” 2022 – Lene og Leif