Find os her

Klublokalerne Studiestræde 5, Stokkemarke danner de fysiske rammer for Maribo Fotoklub.
Der er cirka 120 kvm. egne lokaler. Her er stole, borde, køleskab, toilet og alt det andet der hører til af basale ting.
Derudover er der hvad vi skal bruge til at vise billeder, ligesom de store tavler giver gode muligheder for at se og eventuelt bedømme papirbilleder.
Alle bevæger sig i den digitale verden, og her kan klubben også klare fremvisning.

Der opbevares ikke PC’er, projektorer eller lignende i klubben, ligesom der heller ikke er kontanter, idet klubben IKKE modtager kontanter.

I forbindelse med klublokalerne er der parkeringsplads ligeledes på adressen Studiestræde 5, Stokkemarke