Årets billede

Regler

Der må afleveres eet billede i hver af kategorierne monochrome papir og farve-papir efter eget valg.
Billedet skal være optaget efter forrige indlevering til “Årets billede”.
Billederne skal overholde de regler, der er gældende for klubkonkurrencer.

Emnerne er frit og alle billeder, der overholder reglerne for interne klubkonkurrencer kan deltage, også selvom de er blevet placeret som nr. 1, 2 eller tre i en klubkonkurrence i løbet af året.

Hver autor må således aflevere to billeder, eet i monochrome og eet i farve-papir.

Ved et billede gælder samme regler som ved klubkonkurrencer, idet et billede kan bestå af en serie billede.

Billeder indleveret til “årets billede” må ikke indeholde andre oplsyninger end medlemsnummer og evt. titel.

Medlemsnummer skal anbringes på bagsiden i øverste venstre hjørne.

Billeder til “årets billede” skal ikke indberettes men blot afleveres senest på den fastsatte afleveringsaften.