Spring til indhold

Bliv medlem

Maribo Fotoklub er for dig der kan lide at tage billeder, hvad enten du har et lille eller stort kamera, er amatør, semiprofessionel eller professionel fotograf og gerne vil dele din interesse med andre.
Der er klubaften – normalt hver torsdag, hvor du møder forskellige temaer og konkurrencer. – også med dine billeder
Du får konstruktiv fotokritik, – er med i fotosessions, og fototure til forskellige miljøer samt udveksling af erfaringer.

Praktiske informationer:

Vil du gerne være medlem eller høre mere om klubben, er du velkommen til at møde op på en klubaften – se kalender for klubaftener og aktiviteter
Du kan også kontakte en fra bestyrelsen, som kan være behjælpelig med svar på dine spørgsmål

Kontingent er 350 kr. halvårligt.

Indbetaling af kontingent skal ske til:
MobilePay 90991
eller
konto 0682 2832110516

Indmelding sker ved mail til:et medlem af bestyrelsen med følgende info:
Fulde navn, adresse, telefon nummer & e-mail adresse.

vedr. EU persondataforordning GDPR af 25/5-2018

Vi opbevare ikke andre data på dig, end dem du selv har oplyst ved indmeldelsen, nemlig dit navn, adresse, email og telefonnummer.
Dine kontaktoplysninger bruges KUN til at sende relevante informationer ud om klubben eller RegionSyd/SDF, samt opkræve og holde styr på kontingent