Spring til indhold

5/1-23Sildebord

• af

Selvom Lene, på grund af sygdom, ikke kunne være til stede, så havde hun tilrettelagt et overdådigt sildebord, hvor der var alt hvad hvad der hører til, og som bare skulle køres til klubben.

Sildebordet 2023

Det er en klubaften hvor vi benytter lejligheden til at ønske hinanden “Godt Nytår”, og få en fotosnak om hvad vi forventer af 2023.
Jørgen Erik fortalte om muligheden for en udstilling i ridesalen på Rewentlowmuseet, og Jørgen fortalte om et tiltag med foredrag i Region Syd,

Og ikke mindst – uddeling af pokal til “Årets Fotograf/er”
Leif fik overrakt pokalen for farve-papir, hvorimod Lene, der tog tog sig af monochrome, men som, på grund af sygdom, ikke kunne være til stede, vil få sin pokal ved næste klubaften.