14/12 Juleafslutning

• af

Vi indledte en festligt afslutning på klubåret 2023 med en julesang, som Lene havde medbragt.

Efter den medbragte mad er det tid til årets billede.
Dette års dommer var oven i købet medlem af fotoklubben – Elsa Angen.

Der er ingen placering af de indleverede billeder, idet de skal tages ned et efter en i fuldstændig tilfældig rækkefølge indtil der står eet billede tilbage i hhv. monochrome og farve-papir.

I år blev opført en lille gimmick idet Elsa havde medbragt et af sine egne billeder, som hun for øjnene af forsamlingen, rev midt over til nogle meget dårlige kommentarer omkring billedet.
(stor morskab)

I 2023 stod følgende billeder tilbage.
Monochrome: Lars Havn Eriksen
Farve-papir: Lønning Christoffersen

Lars og Lønning skal derfor nu have deres navne indgraveret i pokalerne.

Årets klubmestre, altså de der sammenlagt har scoret flest point i de fire årskonkurrencer blev.

Monochrome:
1) Hans Chr. Nielsen
2) Jørgen Kryger Hansen
3) Jan von Deyen
Farve-papir:
1) Hans Chr. Nielsen
2) Jørgen Kryger Hansen
3) Lene Hansen

I år blev der “raflet” om medlemmernes indpakkede billeder, og som ved alle juleafslutninger var der gløgg, slik, kaffe o0g godt humør overalt.