21/3-24 Aflevering til klubkonkurrence 2-24

• af

Et overvældende antal af gode billeder til denne klubkonkurrence, som skal bedømmes af Tage Klee

Et gennemsyn af de indleverede billeder er også en tilkendegivelse af at de billeder, der indleveres til klubkonkurrencer ligger på et meget højt niveau.
Klubbens medlemmer møder talstærkt op og afleverer billeder, idet der var indleveret 86 i alt.

Ved jureringen af dommeren tildeles point til årets klubmester således at en førsteplads giver 20 point. andenpladsen giver 19 point, og så fremdeles.
Fra og med klubkonkurrence 3-24 vil billeder, der opnår 16 point og derover, ikke længere kunne deltage i fremtidige klubkonkurrencer, men kan naturligvis bruges til Region Syd, SDF m.v.